🎶 Afsluitend concert en zomervakantie
Afgelopen donderdag mochten we ons muzikale seizoen afsluiten met een concert in een verzorgingshuis.
Wat was het mooi om de bewoners een muzikale avond te bezorgen!
Nu is het tijd voor de zomervakantie. Begin september hopen we onze repetitieavonden weer op te pakken.






